Marketeers zijn vaak op zoek naar de juiste segmentatiestrategie om de communicatie effectief vorm te geven. Bezoekmotieven lijken theoretisch een mooi uitgangspunt om echt klantgericht te segmenteren. Maar hoe pak je dat nu aan? Categorie: Artikelen19 april 2022Tags: bezoekmotievenklantsegmentatiesegmentatiestrategie Delen mag! Deel op FacebookDeel op Facebook TweetDeel op Twitter Pin itDeel op Pinterest Deel op LinkedInDeel op LinkedIn Deel op WhatsAppDeel op WhatsApp Bericht navigatieVorigeVorig berichtDe Bijenkorf Amsterdam opent De KorfVolgendeVolgend berichtVrijwilligen op De ParadeAanverwante artikelenAI: de nieuwe assistent van de cultuurmarketeer?20 september 2023Hoe bereik je nieuw publiek?21 augustus 2023Hoe ontwikkel je een geslaagde marketingcampagne?21 maart 2023UvA-criminologe over agressie in het nachtleven: ‘Cool blijven, niet meegaan in geagiteerd gedrag’18 augustus 2022
UvA-criminologe over agressie in het nachtleven: ‘Cool blijven, niet meegaan in geagiteerd gedrag’18 augustus 2022