Marketeers zijn vaak op zoek naar de juiste segmentatiestrategie om de communicatie effectief vorm te geven. Bezoekmotieven lijken theoretisch een mooi uitgangspunt om echt klantgericht te segmenteren. Maar hoe pak je dat nu aan? Categorie: Artikelen19 april 2022Tags: bezoekmotievenklantsegmentatiesegmentatiestrategie Delen mag! Deel op FacebookDeel op Facebook TweetDeel op Twitter Pin itDeel op Pinterest Deel op LinkedInDeel op LinkedIn Deel op WhatsAppDeel op WhatsApp Bericht navigatieVorigeVorig berichtDe Bijenkorf Amsterdam opent De KorfVolgendeVolgend berichtVrijwilligen op De ParadeAanverwante artikelenUvA-criminologe over agressie in het nachtleven: ‘Cool blijven, niet meegaan in geagiteerd gedrag’18 augustus 2022Hoe je beleving en impact in theater kunt meten20 juni 2022In 8 stappen naar een marketingstrategie15 juni 2022Popsector heeft meer hersteltijd nodig31 mei 2022
UvA-criminologe over agressie in het nachtleven: ‘Cool blijven, niet meegaan in geagiteerd gedrag’18 augustus 2022