Welkom bij ons eerste blog van het project binnen Cultural Experiences!
Wij zijn St. Art, en wij zullen het aankomende semester jullie op de hoogte houden van onze werkzaamheden binnen het project.
Onze opdrachtgever binnen het project is de Melkweg in Amsterdam. Zij hebben ons gevraagd om een concept te bedenken dat ervoor moet zorgen dat er nieuw publiek naar de expositie ruimte komt, en dan met name de doelgroep die voornamelijk voor het poppodium komt. Door het publiek van het poppodium met de expositie kennis te laten maken, moet dit concept er ook voor gaan zorgen dat het publiek meer met elkaar verbonden wordt en dat de Melkweg een fijne community creëert.
Deze uitdaging gaan wij natuurlijk volledig aan en hopen wij aan het einde van het semester en tof concept neer te zetten voor de Melkweg.
Omdat wij zelf ook bezoekers zijn van het poppodium van de Melkweg, kunnen wij ons goed inleven in de doelgroep en een passend concept bedenken dat aansluit op de wensen, en ervoor zorgt dat deze doelgroep daadwerkelijk de expositie bezoekt.
Tijdens dit semester zullen wij jullie meenemen op de reis en alle fases in het Design Thinking proces met jullie delen!
Tot de volgende blog!
Team St. Art