Project
Supperclub Amsterdam, hippe club, restaurant en cruisschip, wordt gemanaged door oud LM student Joeri Salet, die met zijn team volop innoveert. Zo was hij tijdens de Corona lockdown initiatiefnemer van de Clubwalk, een cocktail tour langs diverse Amsterdamse clubs, is onlangs een eigen kledinglijn gelanceerd en zijn er plannen voor een hotel. In het kader van concepting en marketing, liggen er voor jullie 2 project-onderwerpen:
Projectopdracht 1: “Voor Supperclub willen we kijken naar de mogelijkheid om een nieuw aanbod voor het restaurant te creëren waardoor het merk Supperclub ook meer bekendheid en aantrekkingskracht krijgt voor Nederlandse bezoekers. Dit kan in conceptvorm zijn waaruit een strategisch uitrol-plan komt”. Doelgroep Amsterdammers, Nederlandse bezoekers Amsterdam
Projectopdracht 2: “indien Supperclub als merk een hotel exploiteert, hoe verpak je dit als een verlengstuk van Supperclub in een marketingcampagne, hoe kan zo’n campagne eruit zien, met welke buitenlandse influencers moet er gewerkt worden en op wat voor manier positioneren we het hotel als nieuwkomer in de markt zodat het voor gasten de nieuwe hotspot wordt van Amsterdam. Doelgroep buitenlandse toeristen